Friday, May 27, 2011

Muka-muka Ceria.... berangan ... Dihari Sukan.

Kita dah nak mula bersukan ni. Semua dah bersedia
Ya.. kami dah bersedia. Bila nak mula ni. Kaki dah tak tahan nak berlari.yep..yep.
kiri..kanan..kiri..kanan.. ingat senang ke nak berkawat ni.. perhatikan kami..
Tengah bersukan ni... tapi rasa macam pilih makanan untuk sendiri aje.. syok ni.. pasti syok..
Hadiah oh hadiah... alamak tersalah tangan lah.. boleh kita mula semula?
Lepas bersukan kita boleh bersamba.. nak join ke?
Abang boleh tak buat belon besar sikit.. sebab saya nak yang besar.. tolong ye bang..
Abang boleh tak buat kereta baru untuk abah dengan belon?
Belon ke.. hadiah ke.. sukan ke.. aku tak peduli.. janji ini semua aku punya.. wakaka.. wakaka
Abang tenguk apa? Abang magik semuanya warna biru.. jangan cerita kat orang lain teknik ni..
Oh penatnya berlari.. Inikah yang dikatakan sukan? .. letih lah..
Tak apalah kau orang bersukanlah.. kami aman bergambar seperti ni..
Aku "Power Ranger" .. pedang merah ertinya maut! pedang hijau .. hidup tapi sekit-sekit aje
Abang Badut ni baik lah .. dahlah bagi belon pastu sanggup bergambar pulak..sayang abang badut ni.. tapi tahun lepas... abang jugak kan?

Aktivi tahunan tadika akan di-upload-kan... dan semua gambar2 akan di-uploadkan juga kedalam "flickr".. tapi kena tunggu "Juru Gambar" kami pulang.. dia pergi "out-station" lah...

2 comments:

Norazian said...

Cikgu cahaya, saya cadangkan sukan tahunan dihadiri ibu bapa.. Lagi meriahkan..:).. Gembiranya faris dan ammar dan kawan2 mereka, x monyok dah.. Hehe.. Play time sangat gembira..

cahayaku said...

satu cadangan yang baik. diatas permintaan sesetengah ibu-bapa agar diadakan di perkarangan tadika jadi kami tidak dapat melibatkan ibubapa bersama2 dihari sukan tersebut kerana kawasan yang agak terhad.