Saturday, June 4, 2011

Borneo ke Boneo?

Saya Borneo.. Apa? ..Saya Borneo... Apa, maksudmu.. nama saya lisun borneo!
Sup daging atau sup ayam.. atau mee tiau dengan sup?
Kamik ada semua makanan baa.. mau apa baa?
Suami tersayangku melayani atau dilayani oleh jejaka tempatan..
Puff kereta pink ... macam tadika la...
Kalau nak tahu .. atas tompok-tompok awan tu kita boleh pijak.. cubalah

2 comments:

Lutfi Lokman a.k.a kamitaken said...

amboi auntie, jauh berjalan... buka cawangan ker? hehehehhe..

cahayaku said...

tak jauh mana pi...balek deh je...cari duit nak bukak cyber cafe nak beli server untuk anak-anak dan pi pun boleh join sekali bila balik sini nanti...kat semenanjung duit habis dah di kebas orang. kat sabah tu macam banyak je lagi...jadi auntie kesana nak kutip duit-duit tu nak masukkan kedalam bakul. jgn cakap dengan orang nanti habis pulak duit kat sabah ni.....