Thursday, November 24, 2011

Kitania.......seindah namanya.

Kitania........seindah namanya. Dah berkahwin atau belum dan berapa umurnya? Entahlah tak sempat pulak nak interview dia semalam. Bila ditanya dari mana? Jawabnya 'Australia'. Bahasa Inggerisnya senang untuk difahami dan tidak seperti orang putih yang lain kerana dia tidak menelan perkataan-perkataannya dan bunyinya juga tidaklah kedalam kerongkong sangat.

Memandang akan wajahnya pada pandangan saya dia lebih mirip kepada wanita Jordan. Saya senang berbual dengannya kerana dia senang pula untuk dibawa berbincang. Kitania adalah pakar runding kecantikan untuk anak perempuan saya yang sorang ni. Kulitnya yang agak sensitif menyebabkan dia akan cepat merasa gatal apabila berada dibawah sinaran cahaya matahari.

Memang wajar dia dilantik untuk menjadi seorang konsultant kerana perwatakannya yang menarik dan penampilannya yang sungguh meyakinkan para pelanggannya. Tempat yang sungguh selesa akan menyebabkan pelanggan akan berkunjung lagi kesini. Kitania....anda memang cantik.

s
Dia dari Australia. Pandai dia bercakap omputeh.. hehehe sememangnya dia pandai bercakap omputeh sebab dia omputeh.. hahaha
Ketika bertutur dia sangat berhati-hati dengan penampilannya, intonasi, perkataan dan pergerakan demi menjaga emosi pelanggannya. Dia amat senang untuk berbincang apa saja mengenai produknya.

No comments: