Monday, December 5, 2011

Cenderamata atau cenderahati?

Di sinilah saya abadikan sebahagian daripada hadiah-hadiah yang telah diberikan kepada saya.
Cenderamata daripada seorang pelajar baru-baru ini yang merupakan sebuah cermin muka.
Sarung kusyen yang telah dihadiahkan kepada saya. Insyaalah akan saya gunakannya sebagai tanda terima kasih dan ingatan saya kepada si pemberi.
Pemberian ini masih menjadi misteri kepada saya sebab saya tak tahu coklat apa yang berada didalam kotak ini. Walau bagaimanapun... ribuan terima kasih kerana telah menghargai kerja-kerja saya..
Inilah hadiah istimewa saya kepada suami saya apabila matanya sudah tidak berapa "terang". Beliau suka membaca mungkin hadiah ini sangat bermakna baginya.

2 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum Kak Chahaya, nak tanya.. akak ade senarai tadika yang menggunakan Sistem Cahayaku tak? Saya bercadang nak pindah rumah sekitar Bangi/Sepang/Shah Alam tapi risaukan anak yang baru mengikuti setahun Cahayaku..

cahayaku said...

wkslm.....tenguk blog akak dan klik pada lokasi tadika. Disitu ada senarai tadika2 yang menggunakan sistem cahayaku diseluruh Malaysia dan carilah tempat yang anda inginkan. Boleh juga tel pejabat 0392879528/9 dan tanyakan pada staf akak.

Madah Penyelidik Senior Cahayaku

Covid memenuhi dunia. Manusia makin pupus ditelan keadaan. Manusia mungkin tidak berdaya melangkah kemasa depan. Politik pula mengila me...