Monday, October 22, 2012

It's Hard?

Kebiasaannya apabila foto kita hendak dirakamkan, kita mesti sudah bersiap sedia untuk berposing. Posing bukannya sesuatu yang susah untuk melakukannya. Posing pula melibatkan gaya yang tersendiri. Kadang-kadang gaya yang kita pamerkan akan membuat orang lain tertawan, terpegun dan tidak kurang pula membuatkan mereka tertawa!

 Saya berposing bersama-sama dengan guru-guru JPNIN.
Cara orang Arab berposing sebagai satu keluarga. My Arab's family.
 Posing dekat pokok berduri. Posisi kita mestilah berjaga-jaga, kalau tidak tersusuk duri!
 Posing anak-anak Tadika Cahayaku.
 Posing khas daripada Hani (Pelajar Tadika Cahayaku). Sungguh bergaya... Almaklumlah beliau boleh membaca B.M dan B.I dengan fasih!
 Posing kanak-kanak JPNIN, Selangor. Beliau boleh membaca B.M dengan baik.
Posing pelajar JPNIN, Selangor. Beliau juga boleh menguasai bacaan dalam B.M dengan lancar. Ini kata-katanya: "I can read too! Take my photo please.."

Sudah dikatakan seperti diatas bahawa berposing bukannya susah! Tapi perhatikan pelajar Tadika Cahayaku ini! Dalam beberapa saat sahaja beliau sudah berubah posisi. Omak oi payahnya untuk merakamkan foto pelajar ini. Hehehe... En. Rusdi (Juru Kamera) menggunakan "high speed" untuk merakamkan foto ini! Hmm, maaf posisi yang diharapkan tidak dapat dirakamkan!


 
 This is my style, ok!
 Should I move my hands like this?
 Aaaah, my style and my way! Don't say anything or ask me to do your way!
Ok, snap quickly before I make my move!

No comments:

Madah Penyelidik Senior Cahayaku

Covid memenuhi dunia. Manusia makin pupus ditelan keadaan. Manusia mungkin tidak berdaya melangkah kemasa depan. Politik pula mengila me...