Monday, November 19, 2012

A Proud Mother

Hidup ini sebagai laluan sahaja menuju ke akhirat. Sekiranya kita hidup hanya mementingkan diri sendiri sahaja atau hidup ini untuk menyakiti hati orang lain, rasanya kehidupan itu sia-sia sahaja.

Ketika SURF, saya telah terbaca sesuatu yang membuatkan saya rasa gembira dengan ucapan ibu ini mengenai anaknya yang telah menggunakan kaedah cahayaku. Saya muatkan gambar-gambar serta keratan luahan seorang ibu. Semoga Pengusaha dan guru-guru yang mengajar anak-anak ini dirahmati Allah swt. Bayangkan kanak-kanak ini yang masih kecil tetapi telah membuatkan ibunya gembira!

Credit to:
Fara.
Post : The Day we were surprised




And then, another award is for the Best Award. This time I hv expected that Lydia will be one of the 3. And she is. Emcee said that the best are choosen based on their achievement in 'Cahayaku' and their overall attitude and performance for the whole year.

wow.

I am a mother, and I am proud of my daughter. I am sorry if i overreacting but i suppose every parents will share the same feeling as mine



No comments:

Madah Penyelidik Senior Cahayaku

Covid memenuhi dunia. Manusia makin pupus ditelan keadaan. Manusia mungkin tidak berdaya melangkah kemasa depan. Politik pula mengila me...