Friday, March 29, 2013

Krew TV dan Sebelum Sessi Bermula


 Sebahagian krew TV yang sedang bertugas pada sessi ini.
Hampir kesemua krew TV sentiasa berkomunikasi secara "cordless" antara mereka untuk menjayakan sesebuah rancangan. Terdapat beberapa buah kamera dan TV yang sentiasa diawasi oleh krew-krew ini.
 Salah seorang guru ini akan dipilih untuk mewakili tabika perpaduan Negeri Selangor untuk membimbing kedua-kedua kanak-kanak ini nanti secara "Live".
 Tuan Haji Halim sedang menunggu gilirannya. Hmm... Andakata sekiranya Tuan Haji Halim tidak mahu kedepan kemungkinan akan di ambil alih oleh En. Razi agaknya... hehehe
 Setiap saat masa berdetik begitu juga dengan detik-detik debaran hati kian menjadi-jadi.
 Omer Niaz graduan psikologi (Pembantu Penyelidik Cahayaku) sedang memerhatikan persekitaran di lokasi didalam studio ini. Mungkin ini sesuatu yang baru untuknya mengkaji para tetamu TV mengatasi IQ demi menjaga EQ.
 Pesanan terakhir dari saya untuk mereka.
 Kilauan cahaya lampu didalam studio sekiranya kesemua lampu dinyalakan.
 Kesemuanya sedang mendengar dengan penuh perhatian akan kata-kata saya atau mungkin debaran sudah membuat mereka tidak dapat memahami apa yang cuba saya sampaikan.
 Inilah ibubapa Auni. Mungkin mereka pun sedang berdebar bagaimanakah tingkahlaku anak mereka ketika sessi bermula.
Perbincangan terakhir diantara En. Ruzaini (Educahayaku), Tuan Haji Halim dan Cikgu Hairizah beberapa minit sebelum sessi bermula.

No comments:

Madah Penyelidik Senior Cahayaku

Covid memenuhi dunia. Manusia makin pupus ditelan keadaan. Manusia mungkin tidak berdaya melangkah kemasa depan. Politik pula mengila me...